Wednesday, December 18, 2013

შეფასების სქემა

 ანალიტიკური შეფასების სქემა

კლასი


თემა
კრიტერიუმები
1-3
4-5
6-7
8-10
v
საქართველოს კუთხეები- კახეთი
1.მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის მოსაპოვებლად სხვადასხვა თვალსაჩინოების კითხვა
მოსწავლემ იცის ინფორმაციის მოპოვება მაგრამ ვერ ახერხებს  თვალსაჩინოების გამოყებებას.
მოსწავლემ იცის ინფორმაციის მოპოვება და ცდილობს თვასსაჩინოების გამოყენებას
მოსწავლემ იცის ინფორმაციის მოპოვება და უმეტესად იყენებს თვალსაჩინოებასაც
მოსწავლემ იცის ინფორმაციის მოპოვება და ახერხებს სხვადასხვა თვალსაჩინოების გამოყენებას
საგანი

2.მოსწავლეს შეუძლიაჩვენი ქვეუნის ისტორიული მხარის განსაზღვრა რუკაზე




მოსწავლეს არ შუძლია ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მხარის განსაზღვრა  რუკაზე
მოსწავლე ცდილობს განსაზღვროს ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მახარის  მდებარეობა რუკაზე.
მოსწავლე პოულობს ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მხარეების  ნაწილს რუკაზე
მოსწავლე ადვილად ახერხებს ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მხარეების მდებარეობის განსაზღვრას რუკაზე
ჩვენი საქართველო

3.მოსწავლეს შეუძლია ახსნას თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე.

მოსწავლეს უჭირს იმის ახსნა, თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები  დასახლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე




მოსწავლე ცდილობს  ახსნას, თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე
მოსწავლემ იცის თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასხლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე, მაგრამ უჭურს კონტექსტში გადმოცემა დახმარების გარეშე.
მოსწავლე პოულობს სხვადასხვა ოპტიმალურ ხერხს, რომ გადმოსცეს თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე




No comments:

Post a Comment