კლასი
|
თემა
|
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
v
|
საქართველოს
კუთხეები- კახეთი
|
1.მოსწავლეს
შეუძლია ინფორმაციის მოსაპოვებლად სხვადასხვა თვალსაჩინოების კითხვა
|
მოსწავლემ
იცის ინფორმაციის მოპოვება მაგრამ ვერ ახერხებს
თვალსაჩინოების გამოყებებას.
|
მოსწავლემ
იცის ინფორმაციის მოპოვება და ცდილობს თვასსაჩინოების გამოყენებას
|
მოსწავლემ
იცის ინფორმაციის მოპოვება და უმეტესად იყენებს თვალსაჩინოებასაც
|
მოსწავლემ
იცის ინფორმაციის მოპოვება და ახერხებს სხვადასხვა თვალსაჩინოების გამოყენებას
|
საგანი
|
|
2.მოსწავლეს
შეუძლიაჩვენი ქვეუნის ისტორიული მხარის განსაზღვრა რუკაზე
|
მოსწავლეს
არ შუძლია ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მხარის განსაზღვრა რუკაზე
|
მოსწავლე
ცდილობს განსაზღვროს ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მახარის მდებარეობა რუკაზე.
|
მოსწავლე
პოულობს ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მხარეების
ნაწილს რუკაზე
|
მოსწავლე
ადვილად ახერხებს ჩვენი ქვეყნის ისტორიული მხარეების მდებარეობის განსაზღვრას რუკაზე
|
ჩვენი საქართველო
|
|
3.მოსწავლეს
შეუძლია ახსნას თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე და
მეურნეობის განვითარებაზე.
|
მოსწავლეს
უჭირს იმის ახსნა, თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე
|
მოსწავლე
ცდილობს ახსნას, თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი
პირობები დასახლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე
|
მოსწავლემ
იცის თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასხლების ტიპებზე და მეურნეობის
განვითარებაზე, მაგრამ უჭურს კონტექსტში გადმოცემა დახმარების გარეშე.
|
მოსწავლე
პოულობს სხვადასხვა ოპტიმალურ ხერხს, რომ გადმოსცეს თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი
პირობები დასახლების ტიპებზე და მეურნეობის განვითარებაზე
|
Wednesday, December 18, 2013
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment