Wednesday, December 18, 2013

გაკვეთილის გეგმა

hcკვეთილისმთავარითემა
 საქართველოს კუთხეები  -კახეთი
სწავლებისსაფეხური
 I  საფეხური  V  კლასი
მოსწავლეთაპროფილი
 კლასში  6  მოსწავლეა, 1სპეციალური განათლების საჭიროების მქონეა
გაკვეთილისმნიშვნელობა/ აქტუალობა
 ამგაკვეთილი შესწავლითმოსწავლეს ვუღვივებთ ინტერესს კუთხური ტრადიციებისა და ღირებულებების მიმართ რათა გაიაზრონ საკუთარი პასუხისმგებლობა.
გაკვეთილისმიზნებიდაშედეგები
 გავაცნოთ მოსწავლეები ამ კუთხია ბუნება მოსახლეობის საქმიანობას და ღირსშესანიშნაობებს რომ დააგროვონ გარკვეული ცოდნა ამ კუთხის შესახებ. იცოდნენ უფრო მეტი გაიგონ აღწერონ შექმნან და გაანალიზონ.
   ისტ V 2თუმოსწავლეს შეუძლია სხვადასხა თვალსაჩინოების კითხვა ინფორმაციის მოსაპოვებლად.
2. ისტ. V2მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ჩვენი ქვეყნის იტორიულერთნოგრაფიული მხარის მდებარეობა რუკაზე.
წინასწარი  ცოდნა
კითხვების საშუალებით  ვარკვევთ რა იციან მოსწავლეებმა ამ კუთხის შესახებნანუ მოსწავლეები საფუძველს უყრიან (პიროვნულ ცოდნას რომელსაც მომავალში ახალი ცოდნა უნდა შეემატოს.
შეფასებისსაგანიდაპროცედურები
 კითხვებსუსვამთითოეულიპარაგრაფიდან. ანალიზისობიექტიიქნებაზეპირიმსჯელობა.
სასწავლომასალადატექნიკური  რესურსები
 წიგნი საქართველოს რუკა სამუშაო ფურცლები და კომპიუტერი.
გაკვეთილისმსვლელობა
 მისალმების შემდეგ მოსწავლეთა ინტერესის გასაღვივებლად და წინა მასალის გასახსენედლად ვიყენებ სასწავლო კითხვებს მაგ: საქართველოს რომელ მხარეში მდებარეობს კახეთი? გაიხსენეთ კახეთის  რეგიონში შემავალი რაიონები  ვისი სახლ-მუზეუმია ყვარელში? რით არის მდიდარი ეს კუთხე? რომელია საქართველოში  ყველაზე გრძელი მდინარე? და  ა.შ.     მოსწავლეები რუკის  საშუალებით  მოგზაურობენ კახეთში და ავსებენ ,,გონერბრივი იერიშის რუკას“( 15წთ) გაკვეთილი რომ უფრო ეფექტური იყოს ვიყენებთ სლაიდებსკახეთის ღირსშესანიშნაობებზე (5-7წთ) შემდეგ კი მუ7შაობენ წიგნზე, კითხულობენ და აანალიზებენ წყაროებს( ინდივიდიალურად ) აკვირდებიან ფოტოებს (წყვილებში) (8-10წთ) ახალი მასალის კარგად გასააზრებლად ჯგუფურად მუშაობენ შედგენილ ტესტებზე.(5წთ) და გაკვეთილის შესაჯამებლად აკეთებენ პრეზენტაციას  თემაზე: რა ვიცით კახეთზე?  (5წთ) ვაზლევ საშინაო დავალებას შემდეგი სტრტეგიის მიხედვით ,,ვიცი ვიწავლე მინდა ვიცოდე“ (2წთ)  გაკვეთილის ბოლოს ვაფასებ მისწავლეთა   (3წთ).


No comments:

Post a Comment